tisdag 5 juli 2011

reportage i Jeanne d´Arc Living


Nu är vårat hem ute i tidningen! Jag är jättenöjd!! Tack än en gång johanna Flyckt Gashi för ditt fina arbete. Jag slås av hur föränderlig jag är i mitt intresse för förvandling och nya influenser. Vårat hem ser ju inte ut såhär nu:) Men jag måste tillstå att vissa saker ser bättre ut på en del bilder så det blir till att återigen förändra men det gillar ju jag som sagt. Men innan dess ska det målas utomhus och sedan husvagnssemester. Sedan hoppas jag att glasverandebyggandet sätter fart så det blir beboeligt inför hösten/vintern.

Kram Pia

4 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Grattis.. skal kjøpe det å kikke


god sommer 0))

Anonym sa...

Vad roligt! Det måste kännas spännande att se sitt hem i tidningen!

millandante sa...

Så roligt!! Ska spana efter den tidningen, detta ser jättefint ut!

Kram Milla

Coolaannna sa...

Så roligt! Hittade hit med hjälp av BT´s länkar om bloggar och din var den som tilltalade mig direkt! Följer Vintage sedan några år och du verkar ju ha lite anknytning dit!

Kram och ha en bra dag!