onsdag 26 mars 2008

Vem är hon?


Jag fyndade denna igår, blev förälskad i den direkt! Jag undrar varför hon ser så bekymrad ut? Kanske var livet tufft med stort ansvar för hus o hem? Nu får hon vila i mitt hus, hoppas hon trivs med det. Jag är kompledig idag med, värsta lyxen! Idag blir det till att fixa lite praktiskt här hemma och inte bara måla, fixa o dona hela tiden. (Fast det är ju det man vill hela tiden) men hur skulle det se ut om ett par dagar? Ha en underbar dag, hoppas solen skiner hos er med för här visar den sig ifrån sin bästa sida. Kram Pia

5 kommentarer:

Mamma C sa...

Hon kommer nog att trivas hos dig tror jag. Så skönt med lite ledighet. Visst lyser solen här idag oxå. Det är ett riktigt fint vinterväder.
Kram Mamma C

My Lovely Things sa...

ja ditt skåp är så fint..tavlan var inte så dum den heller!!

ha det gott..
kram anna

Vanilladreams and humblebees sa...

Vilken fin blogg du har! Vad kul med en ny inredningstokig tjej! :)

Jag lägger in dig bland länkarna hos mig!

Kramar från Jenny!
--<-@

Pioner äro vita sa...

Hej

Skåpet är väldigt vackert. Kul med en ny blogg. Är själv ganska ny i blogg världen.

Karin

Marika sa...

pippi mim Pippi...äntligen ,,,så fint du har ...kraaaaaaam Maruchka