måndag 23 juni 2008

loppisfyndat!

Jag är så glad för mitt loppisfynd som jag har fyndat idag! Den passar perfekt i våran trädgård under äppelträdet...Tänkte att det blir jättebra att slå sig ner i varma dagar, eller i väntan på sin tur i kubben eller nå´t. Glad är jag i alla fall. Jag hoppas den håller mer än denna sommaren men det märker jag ju"fniss"fin just nu är den åtminstone!!


Annars har vi just nu riktigt dåligt väder. Det pendlar mellan 10-15 grader! Usch man får verkligen flashbacks från förra sommaren. Hoppas solen och värmen kommer tillbaka snart. Tjocka tröjor och jackor hör verkligen inte sommaren till!
Jag har bara två veckor kvar att jobba nu och det känns skönt. Nedräkningen har ju börjat för längesen och kroppen känner att den behöver semester. Annars blir det tre veckor i husvagnen, loppisbesök, läsning och mycket promenader med vovven. Underbart ska det bli!
Ha en go vecka alla ni som läser min blogg, tack ni som kommenterar det är jätteglädjande och uppmuntrande!! Kram Pia



2 kommentarer:

My Lovely Things sa...

Men Pia..åh så fin den är..

jag har tittat på den i dag..men bestämde mig för att inte köpa den..
jag vill ha en dagbädd till min terass..

Den är så fin..

vad fick du ge för den???

jag köpte lite små grejer.kika in i morgon så får du se lite av det iallafall!!.de hade inte fått in så mycket ännu..men det kommer nu..

ha det så gott..
kram anna

Lilla Blanka sa...

Hej Pia!

Jättefin soffa, så där gammaldags romantisk..! Den kommer säkert passa perfekt!

Ja regnrusket är ju lite jobbigt..fast nu ser dete fint ut idag, även om det känns lite höst-likt *brr*

Kram
Mia