torsdag 28 augusti 2008

Nästan bara hundar

Halloj alla!
Jag har inte så mycket tid till att piffa och pyssla just nu, fast ändra om lite på hyllorna piggar alltid upp! Jag har klätt in en liten ljuslykta i fint papper, lite snöre och ett litet emblem. Mycket roligare än innan. Jag kan avslöja att jag har beställt en grej som jag har suktat efter länge... En hel del av er har den redan. Ni får se den i sinom tid.
Hej jag heter Klimpen och jag är Märtas bror. Jag ska vara här tills på tisdag för matte har åkt till Gotland på Internationell utställning med nästan hela flocken...ska bli kul att busa med syrran några dagar.

Busa lite...


Å sova lite...



Ja härligt är det att ha semester och vara med hundarna! Jag känner mig glad och lycklig av det.Dessutom känns det oerhört lyxigt att va hemma när barnen börjat skolan. Väldigt trivsamt att vakna tidigt och kissa hundar, sätta på kaffet och fixa gröten. Väcka barnen och se till att de har allt med sig till skolan. Sen vara ensam hemma med härliga hundar!




Vädret har dessutom vänt och blivit härligt igen, passar väldigt bra i dessa valptider. Imorgon har vi kräftskiva på gatan, ska bli kul. Vi får väl se om maken plockar fram gitarren...



Kraam Pia

3 kommentarer:

PisanTösen sa...

Vilken fin klimp du har fått låna!!

Mjuka sa...

Åh det är så härliga hundar och så fina på bild :-)Skall bli kul att se vad du beställt
Ha en skön helg
kramar M

Lilla Blanka sa...

Hej Pia!

Åh...jag blir alldeles glad i hjärtat av att se dem..åhh vad de är goa!!!

Kram vännen och ha en jättefin helg!
Mia