lördag 2 augusti 2008

Vi blir med valp!

Hej Allihop!!

Ja som ni ser så kommer lilla Märta hem till oss!! Det har varit lite olika turer men nu kommer hon hem till oss den 20 Augusti. Vi tror knappt det är sant, men hon är så efterlängtad.

Vi har ju varit på en härlig husvagnssemester i 3 veckor! Jag berättar mer om det. Idag blir det ett kort inlägg...ska lördagsmysa med min 13-åriga dotter, ikväll är det bara hon o jag-MYSIGT!
-Touchwind Imola heter hon i stamtavlan

Kram till er alla. Pia

7 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Å GUD så SÖÖT! Grattis, vad roligt! kram

Mamma C sa...

Helle dudande då så gullig liten valp. Då blir ni med bebis igen
:-) Tidiga mornar och sena kvällar för att hon ska bli rumsren. Men vad gör det, när ni får hem en sådan gullig liten valp.
Kram mamma c

Anonym sa...

Hejsan!

Åh, så söt hon är, helt bedårande.
Förstår att ni är helt trollbundna.
Jag skrev ju att ni skulle bli med valp, så rätt jag hade, ha ha.

Hoppas er semester var mysig!

Åh, låter mysigt med mamma - dotter kväll.

Ha det gott!

Kram Bodil.

A home far away sa...

Känslan att bli med valp är pirande härlig! Vi har 2 hundar här i Singapore och samma känsla varje gång vi hämtat dem:-

Kram Gunilla i Singapore

Anonym sa...

Neeej, Pia vad roligt! Grattis! Hon ser helt ljuvlig ut den lilla - ska bli kul med foton på henne sen då - ser vi fram mot!:)

Kram/Mari

Anonym sa...

Vilken liten goding! Lilla M är jättefin! Nu får allt Filip konkurens =)

Kram från tvillingbror m fam

Anonym sa...

Åh, Pia, vad fin hon är! Vad kul det ska bli när man får träffa henne! Man glömmer av hur söta å små å fina de är som valpar...

/Annelie