fredag 2 januari 2009

helg igen

Inte klokt vad trött jag är just nu, klockan är inte ens sju... Imorgon ringer klockan 06.00 och sedan bär det av till Göteborg och My DOG!! Märta ska ställas ut och hon är nybadad, kloklippt och förmanad att lyda Nina(uppfödaren) och matte så snällt bland alla dogs. Hon är lugn som far sin så om det bara går som förra gången så blir det inga problem.
Ja jag tar bara köksbilder åt detta hållet för då slipper man se mina köksskåp som jag kräks över! själva skåpen och lådorna är jättefina men färgen!! syrabetsad furu! det är det enda(nja en vit kökssoffa med!) jag önskar mig när jag fyller 35 nu i januari att det ska bli vita och fina!! Nya beslag har jag redan tittat ut (givetvis:)Jag har sett det för min inre syn så länge nu att det snart har bränt fast på hornhinnan...


Kära goa bloggvänner jag önskar er en underbar kreativ helg som vanligt! Själv känner jag mig som sagt trött just nu men hela min kropp skriker måla mer vitt i helgen(även om det bara blir något pyttelitet så ska det målas....:);)
Kram Pia

9 kommentarer:

Mamma C sa...

Best i show hoppas vi på :-) Här finns det mycket som skulle behöva vitfärg oxå.
Kram mamma C

Viola sa...

Jag håller tummarna för godingen Märta, hon kommer att charma alla, det kommer säkert att gå jättebra, vad spännande och jag ser fram emot att höra hur det gick, ge henne en kram, VIOLAN

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hoppas att det går bra för Märta! så söt hon är!

Hoppas att du får hjälp med målning av köksluckorna snart...

Kramis Hanna
Och god fortsättning!

PisanTösen sa...

Pia, du är målarsjuk! ;-)

Hoppas det går riktigt bra på hundutställningen.

Anonym sa...

lycka till m Märtan ...va kul att Ami är er ..de behöver hon att komma hemifrån lite, hon tar stt stort ansvar hemma ...det går tåg lördag 13.17 och 17.12...marika

Anonym sa...

Hej! Hur gick det idag? Väntar med spänning på besked... Sitter just nu med goda vänner, äter starka räkor med aioli och bröd. Mumma!
Kram V & T

Marie sa...

Hoppas att det gick bra för söta Märta idag!!!

Ha en bra söndag!
Kram Marie

Betty sa...

Håller verkligen alla fingrar för att det ska gå bra. Har ställt ut på My Dog en gång men då var min hund ung o de hade inga mattor i ringen så han vågade knappt röra sig.
Lova höra av dig med resultatet.
Kramar från Betty !

Anonym sa...

Nu ska jag kika lite mera på din blogg, för här trivs jag.

Kramar @nette