onsdag 26 augusti 2009

kärlek

Snart firar jag och maken 15-årig bröllopsdag...Vi har varit tillsammans i över 18 år och fortfarande väcker han stora känslor hos mig den mannen. Det klart att det finns dagar då jag helst skulle vilja slå en stekpanna i huvudet på honom;) men för det mesta så längtar jag som en galning efter honom innan ens min arbetsdag är över. Jag känner mig så lycklig över att ha fått gifta mig med honom och att vi har fått 2 underbara flickor tillsammans! Fast vi var så unga, bara 20 och 23 år så visste vi att det skulle vara vi...

Mitt i veckan är det redan och jag gör fortfarande inget här hemma, fast jag är sååå sugen på att måla och idag var det nära att jag möblerade om i vardagsrummet. Det blir nog torsdagens "pyssel":)

Kram Pia

8 kommentarer:

Millas hem sa...

Hej Pia!

Gratulerar till er kommande bröllopsdag!
Härligt att höra dig berätta om er kärlek!

Kram på er!

Camilla

My Lovely Things sa...

Hej Pia!!

Ja Grattis till era 15 år..ja vi gifte ju oss samma sommar..

Ja det är härligt att ha träffat rätt person..

Ha det så bra..
Kram Anna

Therese sa...

Stort grattis till er båda på er kommande bröllopsdag.

Ta det lugnt.
Kram
Tezz

Anonym sa...

Ommöblering....så roligt det är och skönt att samtidigt komma åt att städa i alla vrår.

Grattis på bröllopsdagen!

Kram Pernilla

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så masse med bryllupsdagen... det er en stor dag o9g håper dere får en fin dag sammen...
klemmer Kerstin

Hannis sa...

Vad härligt det låter!
Grattis i förskott på eran dag=))

Kram Hannis

gamla skolan sa...

Åh ! Vilken vacker kärleksförklaring !! Jag och min man ska idag åka till göteborg , gå ut och äta och bo på hotell , vi firar vår allra första bröllopsdag ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Anonym sa...

UNDERBART!!! Grattis!!!