onsdag 30 april 2008

Valborg

Hej på er allihopa! Ja nu är det skönt att vara ledig en dag, jobba en dag och helg igen... visst hade det varit lyxigt att vara helledig men detta är helt ok med. Solen lyser med sin frånvaro här idag. Man blir snabbt van vid sådant härligt väder som vi har haft på senare tid. Idag blir det god mat och familjemys!

Ville visa er det fina betslet med härligt rostig patina... Det är från 50-talet och användes på gården där min pappa växt upp. Stenen har jag köpt till min man för ett tag sedan.




Min kropp säger att den behöver vila lite från kroppsarbete, det räcker och blir över det jag får från jobbet... Jag vill så mycket har vilda ideér om saker men blir frustrerad när jag inte orkar genomföra dom. Suck- mer ork och tid önskar jag mig.
Trevlig Valborg önskar jag er alla! Kram Pia

2 kommentarer:

My Lovely Things sa...

va jobbigt att du har så ont..du får lägga dig i soffan och sen nån trivsam film..

fint betsel..
kram anna

Mamma C sa...

Då får du ha en riktig mys valborg och vila upp din kropp.
Kram mamma c