fredag 9 januari 2009

Trevlig helg!




Jag hoppas ni får en härlig vilsam och kreativ helg. Nu när snön är borta så är det ju bara så smutsigt och fult i trädgården...åtminstone om man har två röda dogs som fräser runt som galningar.

Apropå det så såg jag att Märtas svans kom med på bild...Ja hon har kanske blivit en linslus eftersom hon och kompisen var med på bild i göteborgsposten under My DOG.
Måste säga det igen: jag är såååå nöjd med mina vita väggar i vardagsrummet!! När nästa lön kommer ska jag dessutom ut och leta efter lite stolar, örngott och lakan, (julen gav och julen tog:)

Kram Pia

18 kommentarer:

Tojjan... sa...

Jag hakar på om du ska på loppisrunda! Behöver nog lära mig det här med att ta hand om det vi redan tillverkat, om jag ska leva som jag lär.

Dina bilder ger vårkänslor, men jag måste viska lite försynt att jag är glad att jag inte har två röda hundar i min trädgård. =)

Kram V

Anonym sa...

Å så vackert du gjort!! Ligger i soffan och mår inget vidare...Men dina foton blir jag glad av Pia! Nästa gång du kommer hoppas jag att du inte behöver kliva i damman..å så kan vi fika!!
Kram Annelie

Anonym sa...

Bara en sak till...Du tar grymt bra bilder tycker jag!! /Anelie W.

Viola sa...

Så vacker bild hos dig idag! Då ska du se en gulvit labbe efter de sista dagarnas promenader, det är stora handduken varenda gång, och tassavtryck överallt inom hus, thats life när man bor med jycke, men det är det värt, ha en skön helg

MiaMaria sa...

Hej Pia!

God forts..

Vilka underbara bilder du visar...

Ha en skön fredagskväll!
MiaMaria

Annelie sa...

En vilsam och trevlig helg önska jag dig också!

Visst är det tråkigt med plusgrader och snöbortfall, hellre vinter på riktigt när det är vinter! Men just för tillfället gör det inget om det ville vara plusgrader några dagar, vägen hem är en enda lång snö- och isgata!

färg o form sa...

Heej ! Oj så roligt mig att för mig hitta till en ny blogg, vackra foton bjuder du på och hääärliga hundar. Tittar in igen-
Må gott Hannah

Hem och Lycka sa...

Åå vilka härligt underbara bilder och gulligt med den lilla svanstippen ;-)

kram

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fin ranunkel du hittat, här har det tyvärr inte kommit några ännu jag älskar den blomman. Ha en mysig helg.
Kramis Tess

Mamma C sa...

Vilka fina bilder du tagit. Jättefint har ni det. Ha en bra helg.
Kram mamma C

My Lovely Things sa...

åh så vackra bilder pia..

va kul med vardagsrumsmålning..får komma och kika nån dag..
ha det så bra..
kram anna

Ann-Catrin sa...

Dina bilder andas VÅR... undetbara är dom!!

Njuter i fulla drag!!


ha en fin vecka och stor kram
A-C

♥ Fyra årstider sa...

Vilken skönhet du har skaffat på bordet..skulle vilja ha lite mer blomster, men det kostar en del.
Kram Lotta

LOPPISLIV sa...

Hej Pia! Så vackert allt är, ser att jag missat en del inlägg. Känner igen det där med gräsmattan nu när snön försvunnit, ha ha... vår ser ut som en tvättsvamp...Sen när Wilma får värsta setter rycket och springer runt i cirklar som en tok så blir det bara lervälling av allt :-)Vilket vackert foto av lilla Märta också. Ser ditt vackra stora dokument i bakgrunden mot de vita väggarna, får man fråga hur du hängt upp den. Har precis inhandlat ett likadant och jag har en svart kant runt min. Funderar på hur jag ska få upp den för den är ju så stor och pappret rättså tunn dessutom ?? Ha det gott vännen. Kraaaam Paula

Lilla Blanka sa...

Hej Pia!

Ljuvliga bilder, vilka härliga blommor!

Kram vännen
Mia

Betty sa...

Vad kul om du tar med dig hundarna nästa gång !
Ranunkler i kruka , aaahhh !
Kram Betty !

Lilla huset på prärien sa...

Japp det ser verkligen fint ut där med de vackra vita väggarna. Och söta, söta lilla linslusen som smyger omkring :) Härligt krispiga blommor också... det vill jag också ha!

Kram Jenny

Marie sa...

Underbart ljuvliga bilder! Spännande med vardagsrumsväggarna, vi får väl se dem snart?

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie