onsdag 4 februari 2009

våriga kuddfodral


Jag kunde inte låta bli att beställa lite vårigt tyg från Panduro. Känner att det blev lite lagom romantiskt i köket. Fint att mjuka upp lite till det gråa golvet och de vita väggarna. Annars är jag ju förtjust i gamla vita fodral och det blir nog lite av det med i kökssoffan. Snart kommer jag att ta tag i min köksluckeförvandling! Jag hoppas innerligt att jag kan komma igång nästa vecka för det kommer nog att ta sin lilla tid...Har ju annat på gång utöver det:) Mat, tvätt och städ tar ju bekant också sin lilla tid och dessutom ska barnen iväg på diverse träningar och aktiviteter...Skulle behöva fler timmar även om jag inte jobbar så mycket just nu....känner ni igen er? Ja även om våren inte har kommit så visst mår man bättre nu när det har ljusnat lite. Men det känns onekligen bra att den är på gång!
kram pia

8 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Underbara bilder, vilket fint tyg!

kram

Hannis sa...

Nog skulle jag behöva flera timmar på dygnet!
Tycker att tiden bara rasar i väg.

Fint tyg!!
Har missat helt att dom har tyg på Panduro!

Kram Hannis

Mamma C sa...

Vilket fint tyg du hittat hos Panduro. Ja timmar skulle man ha lite extra av.
Kram Mamma C

PisanTösen sa...

Åh, vad söta kuddar! De gör sig jättefint på den soffan!

Visst längtar man lite smått efter vårsolen nu, särskilt efter söndag-måndag, då här var strålande sol! Och så kommer snön idag... *morr*

Lilla Blanka sa...

Hej goa Pia!

Jaaa, nästa gång kan väl du också hänga med, det hade varit jättekul att träffas!!!

Åh vad fint tyg du har fått tag på, det ser lantligt romantikskt ut, jättefint! Krukan med växten ser också så mysig ut!

Kram
Mia

Les Cotrions sa...

Hello Pia! What a lovely fabric you bought! I love it! It's very romantic and remind me spring!!
Very nice cushions!
Have a great day!!!
Vale

Viola sa...

Vilket ljuvligt tyg och kuddarna blev ju helt underbara, skulle jag gärna vilja ha...jag skulle behöva 4-5 tim mer på dygnet, då skulle det mesta kanske funka, ha en bra dag, kram

Tojjan... sa...

Gött att du låter mig (och andra) få en smak av våren. Behövs, även om vädret varit OK i två dagar nu...

Kramiz Vix